16 Ogos 2005

Mawi disambut meriah di kampungnya

MERIAH: Mawi disambut sebaik tiba di kampungnya
di Felda Taib Andak, Kulai, Johor
petang semalam. Selanjutnya>>>

Berikut ini saya petik tulisan Alavano dalam forum MawiFC:
Berjumpa dgn doktor yg mengkhatankan Mawi
Saya baru jer pulang dari program persediaan pelajar baru ke Ireland 2005 di PWTC..program ni atas anjuran Kelab Umno luarnegara untuk pelajar2 perubatan ke ireland yang memegang biasiswa MARA,Petronas dan JPA...ada lebih kurang 200 pelajar yang menyertainya...

...yer mmg saya...sebelum mengkhatankan Mawi saya berkata kepada dia, saya berharap agar dia menjadi seorang insan yang hebat di masa hadapan....kini dia antara 2 permata dari johor selain Amalina Che Bakri (17A1)...

Saya berbangga dgn dia dan saya berhabis beribu-ribu ringgit utk menyokongnya...dia seorang penyanyi ikon yg bagus dan perlu disokong"...semua pelajar terdiam ketika mendengar kenyataan dari beliau termasuk saya....saya sgt terharu pada masa tu...siapa kata peminat mawi tidak bijak dan bukan dari golongan professional?....

Tiada ulasan: